De 236 mm schijfremconversie aan de achterzijde is 2 jaar lang op de weg getest en is als voorontwikkelingstest tijdens de Europese smart cup-serie uitgevoerd.
We merkten dat de standaard remtrommels de remkracht niet aankonden en bij intensief gebruik snel oververhit raakten.
De 236mm achterremschijfconversie is de beste combinatie met de standaard voorremmen. In 2016 hebben we het systeem ontwikkeld/geconverteerd en gemonteerd op onze 453 demo-auto om te testen en hebben we tot nu toe meer dan 40.000 km gereden zonder enige problemen. De remschijfconversiekit bevat alle benodigde hardware om deze te installeren. Beugels en noodremhardware zijn gemaakt van roestvrij en geanodiseerd staal. We weten dat dit het beste smart car achterremschijfconversiesysteem op de markt is!
Vervangende schijven en remblokken zijn op aanvraag verkrijgbaar.
Wij zijn niet aansprakelijk voor persoonlijk letsel of materiële schade die is veroorzaakt door onjuist gebruik of installatie van dit product.
Remsets mogen uitsluitend worden gebruikt voor show- en circuitgebruik!!
BELANGRIJK! WIJ GEBRUIKEN GEEN VW-REMKLAUWEN!! VW-REMKLAUWEN ZIJN TE GROOT / TE GROOT!! ZE CREËREN EEN ZEER GEVAARLIJKE REMBALANS!!
Wees op uw hoede voor illegale kopieën op de markt die worden aangeboden als s-mann producten. De kwaliteit van deze kopieën is erg slecht en ze zullen de veiligheid van uw auto schaden! Het kopen, verkopen en verhandelen van deze onderdelen is illegaal en verboden bij wet!
Een stukje geschiedenis:
Getest op het circuit tijdens de Europese smart cup series. Het ontwikkelingsteam van S-Mann merkte dat de standaard remtrommels de remkracht niet aankonden en snel oververhit raakten. Een groot voorremsysteem was niet toegestaan in de smart cup series en de remschijfconversie was de beste combinatie met de standaard voorremmen. S-Mann won er in 2013 4 van de 5 races mee.